Kars’ta elektrik kesintisi olmayacak

KARS 13.07.2021 - 19:12, Güncelleme: 14.03.2023 - 12:49
 

Kars’ta elektrik kesintisi olmayacak

ARAS EDAŞ Kars İl Koordinatörlüğü görevine atanan Ahmet Mustafa İsabeyoğlu, kentteki yerel ve ulusal basın mensuplarıyla bir araya geldi.

ARAS EDAŞ Kars İl Koordinatörlüğünün il genelindeki çalışmaları hakkında gazetecilere bilgi veren İsabeyoğlu, gazetecilerin sorularını da yanıtlayarak, Kars halkında elektrik kesintisini unutturacaklarını söyledi.Gazetecileri yapılan yatırımlar ile ilgili olarak ta bilgilendiren İsabeyoğlu, Ülkemizi ve dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını gölgesinde geçen yaklaşık 15 aylık süreçte insanların evlerinde elektrik enerjisine daha fazla ihtiyacı olduğu bilinci taşıdıklarını belirtti.Kaliteli ve kesintisiz enerji ilkesi doğrultusunda şirketlerinin bütün lokasyonlarında bütün önlemleri alarak büyük bir özveri ile pandemi sürecini yönetmeyi başardıklarında da işaret eden ARAS EDAŞ Kars İl Koordinatörü Ahmet Mustafa İsabeyoğlu, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı. 250 MİLYON TL YATIRIM YAPTIK “Salgının kontrol altına alınarak normalleşme sürecinin başladığı yaz mevsimine girdiğimiz bu günlerde Kars İl Koordinatörlüğü olarak hizmet kalitesinin artırılması ve müşteri memnuniyeti sürekliliğinin sağlanması için bütün ekiplerimiz ile sahaya çıktık.Sene başından beri etüd-proje çalışmalarını sürdürdüğümüz hazırlıklarımız ile Serhat şehrimiz Kars’a 2021 yılı için 78 milyon TL yatırım, 15 Milyon TL bakım olmak üzere toplamda 93 Milyon TL bütçe ayırdık. 2021 yılı ile birlikte 250 milyon TL yatırım yapmış olacağız. Kars Valiliğimiz, İl Özel İdaremiz, Merkez ve İlçe Belediyelerimiz ile koordinasyon içerisinde şehir şebekesi çalışmalarımız, il genelinde 70 köyümüzün köy içi elektrik şebekesinde yaklaşık 200 km şebeke yenileme çalışmalarımız ve kırsal arazilerden geçmekte olan yaklaşık 110 km enerji nakil hatlarımızda yenileme çalışmalarımızı yıl  sonuna kadar tamamlamış olacağız. Kars İl Koordinatörlüğü olarak hizmet kalitesini artırmak, Serhat Şehrimiz Kars halkının memnuniyeti kazanmak ve bölge halkına elektrik kesintisini unutturmak için bütün imkanlarımızı seferber ederek çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz. KARS İL GENELİNDE 34 BİN CİVARINDA ARMATÖRÜMÜZ VAR Bu sene 76 milyon tesis yatırımımız var. İhalemizi yaptı ve şu anda yüklenici firmamız sahada. Yaklaşık olarak 70 köyümüzün şebekesini yenileyeceğiz. Bu yıl içerisinde 200 kilometreye yakın bir dağıtım hattı ve 110 kilometreye yakın bir alanda da enerji hattı yenilmesi yapacağız. Kars il genelinde 34 bin civarında armatörümüz var. Arıza ekiplerimiz 7/ 24 mesai yapıyor. Alınan arıza ve kesinti ihbarlarının ardından ekiplerimiz ivedi olarak onarımlarını yapıyorlar. Canlı canlı şehrimizi aydınlatır hale tutuyoruz. Bunu her geçen gün arttırarak devam ettiriyoruz. Şehir giriş noktalarında yanmayan sokak lambalarını da belirledik ve yanar hale getirdik. Kars’a Erzurum istikametinde olan bölgeni yer yer karanlık olduğunu tespit ettik ve çalışmalarımızı bu yönde de yoğunlaştırdık. 2020 yılı içerinde şehir şebekesinin yatırımına ağırlık vereceğiz. Sayın Valimiz ile de bu durumu istişare ettik. Belediyemizin de çalışmaları var. Koordineli bir şekilde şehir şebekesi yatırımımızı da yapacağız. Biz bölgede ciddi yatırımlar yapan bir şirketiz. Gerçekten alt yapımızı sağlıyoruz ve bölgende aldığımızı bölgeye veren bir şirketiz. 2013 yılından 2020 yılına kadar bölgeye 157 milyon TL yatırımı yapmışız. Sadece 2020 yılında planladığımız yatırımın 76 milyondur. Önümüzdeki yıllarda da bu yatırımımız artarak devam edecek. KAÇAK İLE MÜCADELEMİZ ARALIKSIZ SÜRÜYOR 2020 yılından bu yana aylık ortalama 3 bin abonenin borcunu ödemediği için elektriklerini kesildi. Pandemi döneminde borçtan dolayı elektrik kesme işlemini durdurduk. Yani geçtiğimiz yıl Mart ayından normalleşme süreci olan Haziran ayına kadar elektrik borcundan dolayı müşterilerimizin elektrik arzını kesmedik. Bu yılda yine 17 günlük tam kapanma yaşadığımız ilk dönemde de yine borçtan dolayı elektrik kesintisi yapmadık, kimseyi evinde mağdur etmedik. Bunlarında etkisiyle sayımız biraz daha yükselmiş olabilir ama inşallah bundan sonra ülkemiz tamamen normalleşme sürecine girdi ve bizlerde bütün ekiplerimizle sahadayız, kaliteli elektrik kullanımı, kaçak elektriğe müsaade etmeyecek şekilde hizmetlerimize devam edeceğiz. Elektrik kesim verilerine baktığımızda aslında Kars kötü bir noktada değil, ayda 3 bin rakamı aslında halkımızın büyük bir kısmının kendi kendine ödeme alışkanlığı olduğunu anlıyoruz. Bu da bizim için sevindirici bir durum. Tabi fatura borcunu unutanlar oluyor veya farklı sebeplerden dolayı ödememiş de olabiliyor. Çoğu insanımızda zaten kapısına gittiğimiz zaman hemen faturasını ödeyip kesme işlemine bile gerek kalmadan işi çözmüş oluyoruz. Bu konuda da bir sıkıntımız olduğunu düşünmüyorum.” dedi. 
ARAS EDAŞ Kars İl Koordinatörlüğü görevine atanan Ahmet Mustafa İsabeyoğlu, kentteki yerel ve ulusal basın mensuplarıyla bir araya geldi.

ARAS EDAŞ Kars İl Koordinatörlüğünün il genelindeki çalışmaları hakkında gazetecilere bilgi veren İsabeyoğlu, gazetecilerin sorularını da yanıtlayarak, Kars halkında elektrik kesintisini unutturacaklarını söyledi.Gazetecileri yapılan yatırımlar ile ilgili olarak ta bilgilendiren İsabeyoğlu, Ülkemizi ve dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını gölgesinde geçen yaklaşık 15 aylık süreçte insanların evlerinde elektrik enerjisine daha fazla ihtiyacı olduğu bilinci taşıdıklarını belirtti.Kaliteli ve kesintisiz enerji ilkesi doğrultusunda şirketlerinin bütün lokasyonlarında bütün önlemleri alarak büyük bir özveri ile pandemi sürecini yönetmeyi başardıklarında da işaret eden ARAS EDAŞ Kars İl Koordinatörü Ahmet Mustafa İsabeyoğlu, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı.

250 MİLYON TL YATIRIM YAPTIK

“Salgının kontrol altına alınarak normalleşme sürecinin başladığı yaz mevsimine girdiğimiz bu günlerde Kars İl Koordinatörlüğü olarak hizmet kalitesinin artırılması ve müşteri memnuniyeti sürekliliğinin sağlanması için bütün ekiplerimiz ile sahaya çıktık.Sene başından beri etüd-proje çalışmalarını sürdürdüğümüz hazırlıklarımız ile Serhat şehrimiz Kars’a 2021 yılı için 78 milyon TL yatırım, 15 Milyon TL bakım olmak üzere toplamda 93 Milyon TL bütçe ayırdık. 2021 yılı ile birlikte 250 milyon TL yatırım yapmış olacağız. Kars Valiliğimiz, İl Özel İdaremiz, Merkez ve İlçe Belediyelerimiz ile koordinasyon içerisinde şehir şebekesi çalışmalarımız, il genelinde 70 köyümüzün köy içi elektrik şebekesinde yaklaşık 200 km şebeke yenileme çalışmalarımız ve kırsal arazilerden geçmekte olan yaklaşık 110 km enerji nakil hatlarımızda yenileme çalışmalarımızı yıl  sonuna kadar tamamlamış olacağız. Kars İl Koordinatörlüğü olarak hizmet kalitesini artırmak, Serhat Şehrimiz Kars halkının memnuniyeti kazanmak ve bölge halkına elektrik kesintisini unutturmak için bütün imkanlarımızı seferber ederek çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.

KARS İL GENELİNDE 34 BİN CİVARINDA ARMATÖRÜMÜZ VAR

Bu sene 76 milyon tesis yatırımımız var. İhalemizi yaptı ve şu anda yüklenici firmamız sahada. Yaklaşık olarak 70 köyümüzün şebekesini yenileyeceğiz. Bu yıl içerisinde 200 kilometreye yakın bir dağıtım hattı ve 110 kilometreye yakın bir alanda da enerji hattı yenilmesi yapacağız. Kars il genelinde 34 bin civarında armatörümüz var. Arıza ekiplerimiz 7/ 24 mesai yapıyor. Alınan arıza ve kesinti ihbarlarının ardından ekiplerimiz ivedi olarak onarımlarını yapıyorlar. Canlı canlı şehrimizi aydınlatır hale tutuyoruz. Bunu her geçen gün arttırarak devam ettiriyoruz. Şehir giriş noktalarında yanmayan sokak lambalarını da belirledik ve yanar hale getirdik. Kars’a Erzurum istikametinde olan bölgeni yer yer karanlık olduğunu tespit ettik ve çalışmalarımızı bu yönde de yoğunlaştırdık. 2020 yılı içerinde şehir şebekesinin yatırımına ağırlık vereceğiz. Sayın Valimiz ile de bu durumu istişare ettik. Belediyemizin de çalışmaları var. Koordineli bir şekilde şehir şebekesi yatırımımızı da yapacağız. Biz bölgede ciddi yatırımlar yapan bir şirketiz. Gerçekten alt yapımızı sağlıyoruz ve bölgende aldığımızı bölgeye veren bir şirketiz. 2013 yılından 2020 yılına kadar bölgeye 157 milyon TL yatırımı yapmışız. Sadece 2020 yılında planladığımız yatırımın 76 milyondur. Önümüzdeki yıllarda da bu yatırımımız artarak devam edecek.

KAÇAK İLE MÜCADELEMİZ ARALIKSIZ SÜRÜYOR

2020 yılından bu yana aylık ortalama 3 bin abonenin borcunu ödemediği için elektriklerini kesildi. Pandemi döneminde borçtan dolayı elektrik kesme işlemini durdurduk. Yani geçtiğimiz yıl Mart ayından normalleşme süreci olan Haziran ayına kadar elektrik borcundan dolayı müşterilerimizin elektrik arzını kesmedik. Bu yılda yine 17 günlük tam kapanma yaşadığımız ilk dönemde de yine borçtan dolayı elektrik kesintisi yapmadık, kimseyi evinde mağdur etmedik. Bunlarında etkisiyle sayımız biraz daha yükselmiş olabilir ama inşallah bundan sonra ülkemiz tamamen normalleşme sürecine girdi ve bizlerde bütün ekiplerimizle sahadayız, kaliteli elektrik kullanımı, kaçak elektriğe müsaade etmeyecek şekilde hizmetlerimize devam edeceğiz. Elektrik kesim verilerine baktığımızda aslında Kars kötü bir noktada değil, ayda 3 bin rakamı aslında halkımızın büyük bir kısmının kendi kendine ödeme alışkanlığı olduğunu anlıyoruz. Bu da bizim için sevindirici bir durum. Tabi fatura borcunu unutanlar oluyor veya farklı sebeplerden dolayı ödememiş de olabiliyor. Çoğu insanımızda zaten kapısına gittiğimiz zaman hemen faturasını ödeyip kesme işlemine bile gerek kalmadan işi çözmüş oluyoruz. Bu konuda da bir sıkıntımız olduğunu düşünmüyorum.” dedi. 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.